Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 5 april 2012

Konijntje-eierwarmer

Voor Pasen lukt dit vast niet meer, maar dit konijntje is het hele jaar rond prachtig op een eitje! Wat is dit een leuk patroontje:



Elke uitvoering weer een beetje anders....

...in felle kleuren...


....of lief pastel....



Je kunt het patroontje kopen via Ravelry of Etsy. De ontwerpster Julie heeft ook een blog: Little Cotton Rabbits, waar ze vertelt over haar creaties maar ook over haar leven met een autistische zoon - zeer de moeite waard om mee te lezen.


5 opmerkingen:

  1. dat zijn liefjes ! ga je die gebruiken om kado te doen met pasen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze konijntjes vind ik geweldig en wat mooi om de verschillende uitvoeringen onder elkaar te zien. Die pastel heeft toch wel m'n voorkeur...
    En even op de blog gekeken van de ontwerpster; leuke blog en wat een mooie creaties. Ook maar weer toegevoegd, en ik had m'n lijst juist uitgedund (!).
    Fijne dag Jeanet en groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Preciosos animalitos, pero me gustan los conejitos, se ven tan lindos y sedosos.

    Un beso y ahora me voy,

    Hasta mañana,

    http://cubagelois.blogspot.com.es/ Fotos de mi tierra
    http://gelois49.blogspot.com.es/ De Cultura en General

    BeantwoordenVerwijderen