Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 16 november 2012

Zootje!

Om jullie op de hoogte te houden van de vorderingen van onze interne "verbouwing" (er wordt helemaal niet verbouwd, we krijgen alleen maar nieuwe kasten!!!) hierbij een paar foto's:


We begonnen aan het eind van de middag maar alvast wat leeg te halen...


Gelukkig hielpen de kinderen lekker mee, want er moest echt veel verplaatst worden.


In het atelier kun je niet meer bewegen!


Whah! Wat leeg..........



Gaat dit ooit goed komen????

Wordt vervolgd...........!


13 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een werk word vast prachtig als ik om de hoek woonde kwam ik je helpen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de interne verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou maar wat graag willen mee helpen, ik heb zelf jaren in een wol en handwerk winkel gewerkt. En dat veranderen vond ik een heerlijk werkje. Succes!

      Verwijderen
  3. Veel sterkte in al die rommel, maar het komt vast goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg veel succes met de 'verbouwing' ik weet zeker dat het mooi gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte bij deze enorme klus! Niet in paniek raken... het moet eerst op z'n ergst zijn en dan...komt het goed. Ik hoop dat je alles goed kunt laten zien... als jij er maar de weg in weet.. Je hebt een winkel met veel uitstraling en jullie werken er hard voor met heel je hart.
    Liefs van Willemien, supporter van atelier Jaffari.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom regelmatig op je blog maar reageer bijna nooit. En mens kan niet alles en iedereen bijhouden maar ooo, hadden wij hier in het Westland maar zo'n leuke draadjeswinkel in de buurt...Sterkte met het heen en weer slepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat het goed komen??? Echt wel!!! Het wordt prachtig maar nu wel even doorpakken maar dat is jouw wel toevertrouwd. heel veel suc6 met het mooi maken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Elke keer kijk ik even op je blog of er al een foto van is. Terwijl jullie waarschijnlijk uitgeput neervallen als het klaar is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat vast helemaal goed komen. Het is wel een hele klus, maar wat ik nu zie, is al een mooie basis. Wat zal het er mooi uit zien als alles weer ingericht is in de nieuwe kasten. Fijn dat de kinderen ook meehelpen!
    Sterkte met de klus en een fijn weekend toegewenst,

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen