Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 8 april 2013

Kriebels...

Hoorden jullie het ook?
Heel misschien, heel lokaal, eventueel, het zou kunnen dat het zondag 20 graden wordt??

Krijg ik helemaal de lentekriebels van! Alleen de gedachte al :-) Want het zal hier wel een stuk lager uitvallen, maar dat mag de pret niet deren! Voorpret is de leukste pret...

Om maar in de lentekriebels te blijven - een gebreid tuin-idee!


Of het praktisch is in ons regenachtige klimaat weet ik niet, maar het idee is leuk!

Je kunt het patroon vinden bij Rowan (eerst een account aanmaken),
Maar hier kun je natuurlijk ook zelf wat mee verzinnen!


Dit is de klassieke uitvoering van dit idee (hier en hier). Deze kunnen beter tegen een stootje en vuiltje (zowel de zakjes als de plantjes) !!


plantbomb2

Nog even volhouden, dames. Ze komt.......

.....de LENTE!!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze helemaal geweldig! Laat nu maar komen dat mooie weer en zo niet, dan ga ik deze plantzakken breien!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die gekleurde zakjes met vetplantjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk origineel dit, zo kan de lente niet anders dan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee en kan inderdaad helemaal naar eigen wens ingevuld worden,letterlijk en figuurlijk en met breinaalden of haaknaald,ha,ha...Die onderste is ook grappig ook leuk om een keer als een soort van wildhaken ergens te bevestigen,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als iedereen nu een wildbreisel zou maken met een plantje er in en die aan de lantarenpalen gaat hangen, zou het dan niet heel feestelijk worden in de straten???? Leuk!!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen