Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 15 april 2013

Tuniekje

Dit doddige tuniekje lijkt gehaakt, maar is in werkelijkheid gebreid!

Girl’s Top with Lace and Rib Pattern

Gemaakt van Catania Fine, en het is in ons winkeltje echt een succesnummer. Je kunt het Engelse patroontje hier downloaden, en je krijgt de Nederlandse beschrijving van ons bij aankoop van de katoen. 




5 opmerkingen:

  1. Wat is die LEUK!! Voor welke maten is het patroon?? En met welke naalden brei je dit? Is ook wel leuk om mee te nemen met de vakantie :). Reserveer maar voor mij!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog zo'n schattig meisje er bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog wat jaartjes wachten Stefanie en misschien heb je dan net als ik ook een paar doddige meisjes om tuniekjes voor te maken :). Misschien willen ze dan zelfs wel een bloemenkrans dragen! Te lief ;-)).
      Lieve groet, Nelleke

      Verwijderen
  3. Ha Jeannet, ik vind het altijd zo leuk dat jij het woord doddig gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen