Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 2 juli 2015

Sunburst

Soms hef ik op mijn blog een beetje een loflied over Zeeland aan. Vandaag weet ik weer precies waarom :-)
Terwijl de rest van Nederland zucht en puft staat hier een verkoelend windje, vielen er een paar druppels en is het buiten zéér aangenaam, hoera!

Het zonnetje breekt nu weer door, de temperatuur zal wel snel weer stijgen. Maar we zijn verfrist en kunnen er weer tegen!

Om maar in stijl te blijven: hier een prachtig Sunburst-kussen


Het kussen komt van Annie's Place van dit blog. Wat een leuke ideeën staan op dit blog - zo kleurrijk!
Ze maakte de achterkant van een hele andere granny!


Hier  vind je een duidelijke tutorial voor het haken van zo'n Sunburst-granny square en hier vind je een schema. Ik blogde al meer over deze granny, hier vind je ze allemaal op een rij!


7 opmerkingen:

  1. blaas dat eens allemaal richting Antwerpen ? Hier is het nog erg puffen namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Noord Holland wordt het ook aangenaam, dat was rond de middag wel anders......:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij kunnen meestal ook wel opgelucht ademhalen in ´t Groningse, helaas.....deze keer niet :-( het is WARM!
    Prachtig patroon, bedankt voor de link!
    vrolijke groet over heel Nederland heen :-)
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een sterk "wasikmaarinZeeland"-gevoel!! De wollen draad plakt bij het breien aan mn vingers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hier in het Westland hadden ook zo'n heerlijke koele dag! Jammer dat het in huis zo warm blijft. Voor zaterdag is weer veel warmte voorspeld. Heel veel sterkte op die drukke dag! Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad heel erg warm...
    Maar tja, soms is Nederland een beetje vreemd he!

    http://p-crafts.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben geluk nu daar in Zeeland! Heel vrolijk kussen vond je weer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen