Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 8 juli 2016

Brouwershaven

De provincie stroomt vanaf nu inderdaad weer helemaal vol. Veel caravans, vouwwagens, fietsenrekken en buitenlandse nummerborden, vreemde talen.... al die mensen die even komen beleven wat wij natuurlijk al lang weten: dat het hier héél goed toeven is :-)
Heerlijk op pad naar een van die Zeeuwse plaatsen, genieten van water, zon en wind. Wat wil je nog meer? Een mooie gelegenheid voor mij om nogmaals een (kinder-)visserstrui te laten zien, ik blogde er al eerder over maar met 2000 berichtjes zakt er wel eens iets in de vergetelheid.
Dit is het motief van Brouwershaven :



Het truitje wordt gebreid met naald 3½ - er zijn dus best veel garens die gebruikt kunnen worden voor dit patroon. In onze webshop Tikkeltje Zeeuws zijn pakketten gemaakt van Miami (60% katoen, 40% acryl) en ook van 100% acryl. Er zijn uiteraard heel veel kleuren mogelijk. 
Het patroon van dit kindertruitje is exclusief bij ons verkrijgbaar (bij aanschaf van garen - het patroon is niet los te koop).



Het patroon is beschreven vanaf maat 86 t/m 164. Bestellen mag altijd via Tikkeltje Zeeuws of per mail en als je in de winkel komt kun je uiteraard kiezen uit alle mogelijkheden!




2 opmerkingen:

  1. Oczarowana, zachwycona I na pewno wrócę tu !!! Wspaniałego weekendu , pozdrawiam cieplutko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind niet alleen de trui stoer, maar het model ook! Wat een schat met zijn blonde haartjes!

    BeantwoordenVerwijderen