Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 22 juli 2016

Uiltjes-familie

Vond je die Uil-lappenpop van Sascha ook zo leuk? Ook van deze bestaat nu een baby-versie!
Ans testte het patroon en haakte deze blauw mini-uil (ze mag met haar moedertje bij ons logeren!):


Ik vind deze blauwe versie ook superleuk!

Ook dit patroontje komt in het nieuwe boek van Sascha dat begin oktober uitkomt. Kun je niet wachten? Dan kun je bij ons het complete pakketje (patroon, garen -Stone Washed en oogjes) ook weer bestellen.
Geef dan ook even aan welke kleur je wilt.

Uiteraard zijn de losse patronen ook te bestellen bij Sascha: hier op Ravelry of hier op Etsy.



5 opmerkingen:

  1. Wat zijn de uiltjes schattig en zo mooi gemaakt, ik ben dol op uilen, heb er net een op een taart gezet.(iets heel anders dan gehaakt hè)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die mooi gemaakt zeg..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super! Maar nu ga ik wachten op het nieuwe boek, dan kan ik ze allemaal maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen