Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 22 augustus 2016

Strandweer!

Je zal het niet geloven, we zijn al weer een week aan het werk. Maar toch beleefden we de meest relaxte dag sinds een lange tijd :-)
Zoonlief moest werken, dochterlief naar de Efteling en plots waren we met z'n tweeën. Helemaal los van het werk zijn we natuurlijk nooit, dus togen we naar het Zweedse warenhuis om een paar nieuwe kasten voor de winkel. En zo.... :-)
Want uiteraard kom je altijd handigheidjes tegen - "leuk voor de keuken, hé, dat is wat voor Miriam, dát kunnen we ook nog wel gebruiken" - en we hadden alle tijd. Het zijn soms maar kleine dingen die het 'm doen!

Dat betekent dat we vanaf morgen aan de slag gaan met nieuwe kasten, want de nieuwe winter-wolletjes kunnen er écht niet meer in. Ik ga jullie nog niet lastig vallen met kollen, vesten en handschoenen want het wordt deze week even zomer! Dus nog een zomers ideetje:


Deze strand-diertjes passen wel bij de zomer. De Heremiet-kreeft en schelpen zijn zo gemaakt.
Je vindt het gratis Engelse patroon hier. Ook van de verschillende schelpjes vind je de beschrijving.


Mocht je toevallig naar het strand gaan, uiteraard ben je onderweg van harte welkom in onze winkel :-)
Voor wie al moet beginnen deze week: veel sterkte, het belooft pittig te worden! 

2 opmerkingen:

  1. Wowwwwwwww ale cudo! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, deze schelpen en 't kreeftje!
    Succes met klussen, valt vast niet mee met die warme weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen