Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 8 november 2016

Nieuwe Workshops!

Op veler verzoek hebben we weer 2 datums geprikt voor nieuwe workshops. Lees je mee?

Op zaterdag 26 november staat Ans voor jullie klaar om de kneepjes van het kantbreien bij te brengen. Wil je meer weten over gaatjes breien, omslagen, samenbreien en overhalingen met als resultaat een prachtig kant-patroon? Dan is dit een workshop voor jou!
We maken een boekenlegger met kantwerk waarin al deze technieken aan de orde komen. Ondertussen leer je ook een schema lezen.


Wanneer? Zaterdag 26 november van 13.30 - 15.30 uur
Waar: uiteraard in onze winkel, Markt 1 - 4341 EP Arnemuiden
Kosten: € 22,50 - wij zorgen voor het garen, koffie, thee, wat lekkers en het patroon.
Zelf meenemen: breinaalden 2½ (gewone of rondbreinaalden, net wat je liever gebruikt), uiteraard zijn deze ook bij ons te koop.

******

Maar ook de volgende workshop staat al klaar: Breien op de Rondbreinaald
Deze workshop houden we op zaterdag 10 december, weer van 13.30 - 15.30 uur.
We maken dit keer neit echt een workshop maar leren de "ins and outs" van het breien op de rondbreinaald, continentaal breien, rond en plat. We doen dat aan de hand van het Slangenpatroon van de Arnemuidse visserstrui. Altijd al willen weten hoe je nou écht goed met een rondbreinaald kan breien, dan is dit een workshop voor jou!
Kosten: € 25,00 - Wij zorgen voor garen, patroon én rondbreinaald. Uiteraard ook voor de koffie, thee en wat lekkers.



Image result for knitting on circular needles

Image result for knitting needles knitpro circular

Wil je je opgeven voor een van deze workshops? Stuur dan een mailtje of bel naar 0118-602300. 
De workshops zijn altijd heel snel vol, wacht niet te lang!





1 opmerking:

  1. Zelf haak ik voornamelijk, Ooit wil ik dit ook allemaal wel leren, dit ziet er ook zo mooi uit. Wie weet doe ik ook eens mee in de toekomst!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen