Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 24 april 2017

Vakantie

De mei-vakantie is aangebroken! Het weer zit niet helemaal mee, het is aan de koude kant.
Onze koters zijn al groot en hoeven niet meer beziggehouden te worden. Ze amuseren zich wel alleen of proberen wat bij te verdienen met een vakantiebaantje. Maar voor wie de kinderen thuis heeft (en niet in de rij op Schiphol stond) heb ik nog een leuk freubel-ideetje gevonden. Jong geleerd .... 😊

Love it.  A chunky bracelet that won't be annoying and clanking whether it is on my right (mouse) or left (writing) wrist.  (This one is sold, but the etsy shop has other styles: http://www.etsy.com/shop/ylleanna?ref=seller_info):

Vooe wie nog niet genoeg gepunnikt heeft aan de BrainCap of nog een beetje punnikmeters overheeft: dit is een leuk armband! Met een beetje punnikwerk, een stukje stof, keperband of leer en een leuke knoop is deze eenvoudig te maken. Helaas kon ik de bron van deze foto niet terugvinden.

Heb je nog wat eindkapjes voor het maken van sierraden, dan maak je 'm chique:

Foto: Airali

En deze is ook leuk! Met een beetje piepschuim of schuimrubber maak je zo'n leuk spelden kussen:

French knitting idea. That is sooo adorable! :):

hier vind je nog meer ideetjes.

Wij zijn op Koningsdag gesloten, volgende week op 5 mei zijn wij geopend!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten