Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 12 mei 2017

Feestje

Hoewel ik gisteren tot laat bezig was achter de computer is het me toch niet ontgaan dat er 2 feestjes werden gevierd op nationaal niveau. Twee finales werden gehaald (Ajax en Og3ene: van harte!) en vierde ieder op zijn eigen wijze deze mijlpaal.
Daarom een Feest-ideetje: ik zocht verschillende alternatieve slingers op, nooit weg voor welk feestje dan ook...


Vrolijke bloemenslinger, je vindt de beschrijving bij Fiberflux.

Knit Garlands and Banners for All Occasions – free patterns – Grandmother's Pattern Book:

Deze kost echt wel wat meer tijd om te maken, maar dan heb je ook wat! 
Je vindt de beschrijving van deze slinger en enkele andere hier.

Deze is heel sjiek!

Je vindt de beschrijving (met schema) hier.

Bloemetjes-slinger: Silly old Suitcase

En met pomponnetjes kun je helemaal los!

pompom garland Day 210 Christmas Countdown:

rainbow wedding inspiration pom pom garland | OneWed.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten