Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 14 juni 2017

Pootjes

Ik kom de grappigste dingen tegen op het internet! Deze bijvoorbeeld:


Foto's en idee: A stitch at the time
Dit dekentje heeft een patroon van wandelende beestenpootjes 😉! Voor een dierenliefhebber of het beestje zelf...
Ik vond het idee via Ravelry, maar je kunt ook rechtstreeks doorklikken naar dit blog. Je vindt daar een Engelse beschrijving van dit dekentje. Ook het garen is beschreven maar je kunt uiteraard het garen kiezen dat je mooi vindt, het patroon is eenvoudig aan te passen. Op het blog vind je ook een aantal foto's die de tekst verduidelijken.



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke deken. Echt iets om voor een dierenliefhebber te haken. Dank je voor de link naar het patroon. Deze ga ik zeker eens haken.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen