Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 2 december 2017

Winters kussen

Nou, nog ééntje dan - voor ik ook weekend ga houden. Dit gebreide kussen past precies bij de kou van vandaag.


Natuurlijk kun je de patronen ook voor allerlei andere projectjes gebruiken. Je kunt het gratis patroon downloaden via Let's Knit. Je moet daarvoor wel eerst een account aanmaken. Overigens kun je het schema ook op deze pagina terugvinden.

Fijn weekend!




4 opmerkingen:

  1. Ooh die is prachtig!!! en zou niet misstaan op onze Zweedse klepbank!!!
    Ik ga gauw eens kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is zo mooi! Mooi om cadeau te doen!
    Fijne zondag :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort patronen doet me altijd terug denken aan mijn blauw met wit ingebreide Noorse trui van 50 jaar geleden. Mijn lievelingstrui was dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die prachtig! Ik ga ook eens kijken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen